MS Office, Office 365, Microsoft 365… nie ważne jak to nazwiemy. Jeśli potrzebny Ci edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, program prezentacyjny – to poznaj możliwości jakie daje współpraca tych programów. Wymiana danych między programami naprawdę potrafi ułatwić i przyspieszyć wiele zadań.Trudność: 🟢 (łatwe)
Korzyści ze szkolenia
Poznasz podstawy obsługi “wielkiej trójki” programów biurowych. Nauczysz się najważniejszych rzeczy dotyczących edytora Word, arkusza Excel, programu prezentacyjnego PowerPoint. Po szkoleniu będziesz wiedzieć czy te programy są dla Ciebie stworzone.
Pamiętaj, że po szkoleniu oferujemy Ci bezpłatne wsparcie w zakresie tematów szkolenia.
Program szkolenia (główne zagadnienia szkolenia)
MS Excel
- podstawy obsługi arkusza kalkulacyjnego
- sprawne poruszanie się po arkuszu
- wpisywanie i poprawianie formuł
- wybór właściwej funkcji
- przegląd funkcji arkusza
- prezentacja danych na wykresach
- zastosowania arkusza kalkulacyjnego w codziennym życiu ucznia
- ćwiczenia i zadania domowe
MS Word
- podstawy obsługi edytora tekstów
- zasady poprawnej edycji tekstów i nanoszenia poprawek
- struktura dokumentu, formatowanie znaków, akapitów, stron
- praktyczne wykorzystanie edytora w życiu ucznia
- ćwiczenia i zadania domowe
MS PowerPoint
- podstawy obsługi programu prezentacyjnego
- zasady tworzenia prezentacji
- ćwiczenia i zadania domowe
Współpraca programów Excel, Word, PowerPoint
- współpraca programów
- udostępnianie dokumentów
- ćwiczenia i zadania domowe