MS Word – edytor tekstów dla średnio zaawansowanych

Trudność: 🟢 (łatwe)


ikona programu WordPodoba Ci się MS Word? Dostrzegasz jego potencjał? Wiesz, że istnieją proste metody na wykonywanie Twoich zadań ale nie umiesz ich znaleźć? Chcesz dokumenty szybko i bezbłędnie?

Poznaj narzędzia programu Microsoft Word. Weź udział w tym szkoleniu. Szkolenie kierowane do osób, które chcą od MS Word coś więcej niż tylko pisanie prostych pism.

Certyfikowany trener Microsoft nauczy Cię, jak sprawnie korzystać z MS Word.

Korzyści ze szkolenia

Nauczysz się tworzyć częściowo zautomatyzowane dokumenty, lepiej panować nad wyglądem dokumentu, dopasowywać wygląd dokumentu do swoich potrzeb.

Nasz ekspert w dziedzinie MS Word pomoże Ci (nawet po zajęciach) rozwiązać Twoje problemy. Jeśli będziesz mieć w przyszłości problemy w zakresie materiału poruszanego na szkoleniu… możesz w każdej chwili wysłać maila do trenera ze swoimi pytaniami.

Po szkoleniu możesz korzystać z naszej bezpłatnej pomocy w zakresie tematów szkolenia.

Program szkolenia (główne zagadnienia szkolenia)

1. Przypomnienie podstaw obsługi MS Word

  • sprawne poruszanie się po edytorze oraz zaznaczanie tekstów
  • podstawy poprawnej edycji tekstów, jak unikać błędów edycyjnych
  • elementy WCAG w dokumentach tekstowych

2. Formatowanie znaków

  • mniej oczywiste formaty znaków (indeksy, odstępy, położenie, kerning)

3. Formatowanie akapitów

  • wyrównanie akapitów, interlinie
  • numeracja własna
  • wcięcia i odstępy
  • własne podziały wierszy i stron

4. Formatowanie stron

  • zmiana rozmiaru kartki i marginesów
  • pisanie w kolumnach
  • edycja nagłówków i stopek

5. Szybkie formatowanie dokumentów

  • modyfikacja istniejących oraz definiowanie własnych stylów
  • wykorzystanie szablonów, motywów, zestawów stylów
  • tworzenie własnych szablonów dokumentów (np. papieru firmowego)

6. Wstawianie obiektów

  • tabele, tabele z MS Excel
  • zrzuty ekranowe, obrazy, ikony, kształty, emoji i inne obiekty

7. Automatyzacja dokumentów

  • automatyczna numeracja stron
  • linki, zakładki i odsyłacze
  • przypisy dolne i końcowe
  • własne spisy treści oraz indeksy
  • korespondencja seryjna – podstawowe funkcje